algebra.exe - Hungry Frog Math Algebra v.1.0 - (Pentium, SVGA ar vairāk nekā 256 krāsām)
satur programmu - krāsainu un dinamisku spēli, kas trenē aritmētisko darbību rēķināšanu galvā, pie tam lielos ātrumos. Lai šo spēli spēlētu, jābūt arī pietiekami lielai apķērībai.
Spēles noteikumi ir sekojoši:
Ekrāna apakšējā daļā redzamas vardītes (vismaz 2), bet pa ekrānu "peld" visādi kukaiņi. Mērķis ir vardītēm apēst kukaiņus. Taču tas nav tik vienkārši.
Katrs kukainis "satur" vienkāršu aritmētisku darbību, bieži ietverot arī mainīgo a. Katra vardīte "satur" iespējamo rezultātu. Uzklikšķinot uz vardītes tā kļūst "hungry" jeb izsalkusi - gatava ēst kukaiņus. Taču apēst viņa var tikai to kukaini, kura aritmētiskās darbības rezultāts ir rakstīts zem vardītes (sk. attēlu; uzklikšķinot uz tā, attēls tiks palielināts).
Lai izsalkusī vardīte varētu ēst kukaini, uz peldošā kukaiņa jāuzklikšķina. Ja šī kukaiņa aritmētiskās darbības rezultāts būs vienāds ar rezultātu zem vardītes, tad uz ekrāna parādīsies sarkans uzraksts +5 Pts un kukainis tiks apēsts (pazudīs no ekrāna). Ja šie rezultāti nesakritīs - uz ekrāna parādīsies zils uzraksts -3 Pts (kā redzams zīmējumā) un kukainis netiks apēsts.
Galvenā spēles "problēma" ir tā, ka mainīgā a vērtība iepriekš nav zināma. Tāpēc, sākot spēli jaunā līmenī (to ir vairāki), vispirms, izmantojot atjautību un spriešanas spējas, eksperimentējot ar kukaiņu ēšanas mēģinājumiem, jāuzmin a vērtība.
Kad a uzminēts, tālāk var "mierīgi" rēķināt izteiksmes uz kukaiņiem un ēdināt atbilstošās vardītes.
Spēle aizraujoša ar to, ka pat aritmētisko darbību labam pratējam ir pamatīgi "jākustina smadzenes", lai uzminētu a vērtību, to neaizmirstu un pagūtu pēc iespējas ātrāk "apēst" uz ekrāna peldošos kukaiņus, rēķinot izteiksmes un izvēloties rezultātus.