swal32d1.zip/swal16d1.zip - Break the Wall - (proc.486, 50MHz, 8M RAM, 256 krāsu ekrāns, 3M brīva HDD)
satur programmu, kas tās lietotājam liek atrast aritmētisko darbību pārus, kas dod vienādus rezultātus. Paredzēta 6 - 12 gadus veciem bērniem.
Demo programma satur tikai saskaitīšanas mācīšanos 1. un 5. līmenī.
Pilnā programma ietver gan saskaitīšanu, gan atņemšanu, reizināšanu un dalīšanu, gan jaukta tipa uzdevumus jebkurā no 5 līmeņiem.
1. līmenī jārēķina aritmētiskas darbības, kuru rezultāts nepārsniedz 6, 2. līmenī nepārsniedz 10, 3. līmenī - 20, 4. līmenī - 30 un 5. līmenī nepārsniedz 40.
Sākot darbu ar programmu, piedāvā izvēlēties
skatīties statistiku (Stats) - te var apskatīt izvēlētas aritmētiskās darbības (demo variantā - saskaitīšanas) izvēlētas grūtību pakāpes darbošanās datumu, pareizi izvēlēto pāru skaitu, kļūdu skaitu, precizitāti, izteiktu procentuāli, laiku, cik "palicis pāri" (ja vairāk - jo ātrāk spēlētājs ticis līdz galam), ātrumu (pāru skaits/minūtē);
spēlēt spēli (Game);
skatīt labākos rezultātus un labākos spēlētājus līdz ar to, kādā aritmētiskā darbībā un kurā līmenī tie sasniegti (Scores).
Spēle norisinās sekojoši.
Uz ekrāna redzami ķieģelīši ar aritmētiskām darbībām. Lietotājam pēc iespējas ātrāk jāklikšķina pēc kārtas uz katriem diviem tādiem ķieģelīšiem, uz kuriem rakstīto aritmētisko darbību rezultāti ir vienādi (piem., 7+1 un 4+4). Ja uzklikšķināts pareizi, ķieģelīši pazūd un aiz tiem parādās attēla fragmenti. Ja uzklikšķināts nepareizi, ķieģelīši paliek savās vietās.
Ekrāna kreisajā pusē redzams smilšu pulkstenis, kas rāda, cik vēl laika atlicis spēlēt. Pabeidzot "notīrīt" vienu ekrānu, t.i., ja noņemti visi ķieģelīši, pāriet uz nākamo ķieģeļu sienu. Ja, pirms iztecējis laiks, pabeidz arī ceturto ekrānu, tad lietotājs skaitās attiecīgo aritmētiskās darbības (demo versijā - saskaitīšanas) līmeni apguvis. Jo ātrāk lietotājs darbu pabeidzis, jo vairāk punktu saņem.
Spēles laikā dažkārt parādās mirdzoša monēta. Ja uz tās uzklikšķina, saņem papildus uzdevumu - piem., skaitļu virkni 11,24,37, kur jāuzmin sekojošais virknes loceklis (skat. attēlu; uzklikšķinot uz tā, attēls tiks palielināts). Ja uzmin pareizi, saņem papildus punktus.
Spēlēšanās, t.i., pāru meklēšana ir visai interesanta, vienīgi varēja būt vairāk pakāpju vienā līmenī - ne tikai 4. Nepatīkami arī, ka demo versijā paredzēts apgūt tikai saskaitīšanu, neko citu nav iespējams pamēģināt.
Lai iegūtu pilno versiju, jāmaksā 12$ līdz 22$ (atkarībā no programmas saņemšanas veida).