satur programmu - loģisku spēli, kurā spēlētāja uzdevums ir iegūt vairāk spēļu bumbiņu nekā pretiniekam, t.i., datoram.
Spēles laukums sastāv no 49 lauciņiem - 7 kolonām un 7 rindām. Spēlētāja bumbiņas ir sarkanas, bet datora - zili rūtotas. Pelēkie lauciņi ir brīvie neaizņemtie lauciņi, bet melnie lauciņi, kurus nevar aizņemt. Katrā spēlē laukums izskatīsies savādāks - neaizņemamie lauciņi (melnie) tiks likti citā vietā, tā iemesla dēļ, lai spēli padarītu interesantāku, lai izveidotu jaunu stratēģiju katrai spēlei. Lietotāja bumbiņas sākotnēji ir novietotas augšējā kreisajā stūrī un apakšēja labajā, bet savukārt datora bumbiņas ir novietotas labajā augšējā un kreisajā apakšējā stūrī.
Spēlē ir iespējami divu veidu gājieni.
Pirmā veidā - var pārvietot uz jebkuru brīvo kaimiņu lauciņu (kaimiņu lauciņi ir visi tie lauciņi, ar kuriem dotajam lauciņam ir kopēja mala vai kopējs stūris), ja šādi pārvieto bumbiņu, tad rezultātā bumbiņa paliek orģinālajā vietā pluss tiek nolikta arī kaimiņu lauciņā.
Otrajā veidā - var lekt uz jebkuru brīvo lauciņu divus lauciņus prom. Šādā gadījumā bumbiņa tiks pārvietota uz norādīto lauciņu, tā nepaliks savā vietā.
Lai bumbiņu pārvietotu, uz tās ir jāuzklikšķina un pēc tam jāieklikšķina izvēlētajā lauciņā. Ja spēlētājs nevarēs izdarīt gājienu, gājienu izdarīs dators.
Lēcienu rezultātā spēlētāji var iegūt pretinieka bumbiņas, jo izdarot gājienu, spēlētājs iegūst visas tās bumbiņas, kuras ir kaimiņu lauciņos lauciņam, kurā spēlētājs novietoja bumbiņu. Spēles uzvarētājs ir spēlētājs, kuram ir visvairāk bumbiņu.
Sākot spēli ir jāievada lietotāja vārds, jo programma veic statistiku, tiek skaitīti spēlētāja punkti, uzvarētās un zaudētās spēles. Attēlā redzams logs, kas parādās iesākot spēli.
Spēlei ir četri līmeņi, bet tā kā šī spēle nav bezmaksa, tad bezmaksas variantā spēle piedāvās tikai divus līmeņus un bezmaksas variantā nebūs pieejamas vēl sīkas iespējas - kā krāsu maiņa, laika limits.