Tic - Tac -Toe. Šīs spēle ir pazīstamo desu variants. Ir dots laukums 3x3, viens spēlētājs liek krustiņus, bet otrs nullītes, spēlētāju uzdevums ir savākt trīs sava veida atzīmes (krustiņus vai nullītes) pa horizontāli, vertikāli vai diagonāli.
Attēlā redzama spēle darbībā.
Turn Off. Spēles uzdevums ir izslēgt visas lampiņas. Uzklikšķinot uz kādas no lampiņām, tā tiks ieslēgta vai izslēgta (ja lampa bija izslēgta, to iedegs, ja ieslēgta, tad lampu izslēgs), kā arī uz pretējo stāvokli izmainīsies visas tās lampiņas, kurām bija kopīga mala ar lampu, kurai uzklikšķināja.
Attēlē redzama spēle darbībā.
Moder Seega. Kā vēsta spēles veidotāji šo spēli spēlēja jauni cilvēki Ēģiptē.
Spēlē katram spēlētājam ir trīs kauliņi, un spēles uzdevums ir novietot visus trīs kauliņus pa horizontāli vertikāli vai diagonāli, bet vismaz vienam kauliņam ir jābūt uz vidējās līnijas. Kauliņis var pārvietot pa vienu lauciņu gan pa horizontāli, gan pa vertikāli, gan pa diagonāli. Ja programma piefiksē gājienu atkārtošanos trīs reizes, tad spēlē ir neizšķirts.
Attēlā redzama spēle darbībā.
15 Puzzle. Dotās spēles uzdevums ir, pārbīdot skaitļus, sakārtot tos augošā secībā.
Five Men's Morris. Šī spēle ir pazīstama kā Dzirnavas.Spēlētāja uzdevums ir panākt, ka pretiniekam ir palikuši tikai divi spēles kauliņi vai arī pretinieks vairs nevar izdarīt nevienu gājienu. Spēles sākumā abiem spēlētājiem ir pa pieciem kauliņiem, kuri neatrodas uz spēles galdiņa. Katrs no spēlētājiem spēles sākumā var savā gājienā novietot kādu no saviem pieciem kauliņiem brīvajos lauciņos, kad visi pieci kauliņi ir izvietoti, pēc tam kauliņus var parvietot pa līnijām. Ja kāds no spelētājiem savāc trīs kauliņus uz vienas līnijas, tad šis spēlētājs var noņemt jekuru pretinieka kauliņu, tādu sitāciju sauc par dzirnavām.
Vertical Tic Tac Toe. Spēles uzdevums ir savākt četrus savus kauliņus pa vertikāli, horizontāli vai diagonāli. Spēles laukums ir 6x5 un kauliņus var novietot kolonas viszemākajā lauciņā, kurš ir brīvs.
15-line Ninuki-Renju. Šī spēle bija populāra Japānā 1900.-1940. gados. Spēli spēlē divi pretinieki, kuru uzdevums ir savākt 5 savas bumbiņas pa līniju horizontāli, vertikāli vai diagonāli, vai arī piecas reizes noņemt pretinieka kauliņus, ja starp diviem saviem kauliņiem atrodas divi pretinieka kauliņi, tādā gadījumā tos var novākt. Kauliņi tiek novietoti rūtiņu virsotnēs.
Attēlā redzama spēle darbībā.
Hip 4x4. Spēles uzdevums ir likt pretiniekam no viņa kauliņiem izveidot kvadrātu, kvadrāts var tikt arī pagriezts. Spēles laukums sastāv no 4x4 rūtiņām, uz kura spēlētāji novieto savus kauliņus. Šo spēli izgudroja Mārtiņš Gardners.
Towers of Hanoi 4 Disks. Tā ir spēle Hanojas torņi, kurā ir doti četri diski un trīs stabiņi. Spēlētājam šajā spēlē ir jāpārvieto diski uz vidējā stabiņa. Diskus var pārvietot - liekot mazāko uz lielākā. Doto spēli izgudroja franču matemātiķis Edouard Lucas 1883.gadā.
Attēlē redzama šī spēle.
Wallen In. Spēlē ir dots labirints, un spēlētāja uzdevums ir izvests galviņu no labirinta. Šī spēle var palikt neinteresantu, jo labirints ir tikai viens.
4x4 Go - spēlētājam ir jāiesprosto pretinieka bumbiņas, iesprosotās bumbiņas tiek noņemtas no spēles laukuma. Bumbiņas, kuras ir skaidri iesprostotas var tikt uzskatītas par beigtām. 4x4 Go nevar atkārot bijušu situācju. Spēle beidzas, kad abi spēlētāji ir izlaiduši gājienu, pēc tam bumbiņas tiek saskaitītas un tas spēlētājs, kurš ir iesprostojis visvairāk kauliņu ir uzvarējis.
Attēlā redzama spēle darbībā.
Nim - Setup 1. Šajā spēlē sākumā ir trīs kolonas ar kuģīšiem - pirmajā kolonā ir viens kuģītis, otrajā - trīs, bet trešjā - viens. Spēlētāji pēc kārtas ņem nost kuģīšu, uzvar tas spēlētājs, kurš ir noņēmis pēdējo kuģiti. Kuģīšus var ņemt gan pa vienam, gan vairākiem. (Ņemšana notiek uzklikšķinot uz kuģīša, no kura, to ieskaitot, uzaugšu tiks noņemti kuģīši.) Demo versijā ir tikai viena šīs spēles konfigurācija, spēles pilnajā versijā ir vairāk.
Attēlē redzama spēle darbībā.
Fore and Alt. Spēles laukums sastāv no diviem 3x3 kvadrātiem, kuriem ir kopīgs viens kvadrātiņš, kā arī astoņām zilām un astoņām zaļām bumbiņām. Spēlētāja uzdevums ir pārvietot bumbiņas no viena stūra uz otru, ar noteikumu, ka bumbiņas var paiet pa vienu lauciņu uz priekšu, ja lauciņam, kurā bumbiņa atrodas, un lauciņam, uz kuru tika pārvietota, ir kopīga mala, vēl bumbiņas var pārlekt pāri vienai bumbiņa pa horizontāli vai vertikāli, piedevām zilās bumbiņas var kustēties tikai pa labi un uz leju, bet zaļās bumbiņas tikai pa kreisi un uz augšu.
6 Knight Swap. Spēlē ir dots laukums 3x3, kurā augšējā rindā ir novietoti melnie zirdziņi, apakšējā rindā ir novietoti baltie. Spēlētāja uzdevums ir samainīt melnos un baltos zirgdziņus vietām. Zirdziņi pārvietojas tāpat kā šahā.
Knight's Tour 4x5. Spēles uzdevums ir zirdziņam apstaigāt visus lauciņus (laukumā 4x5) katrā iegriežoties tieši vienu reizi, zirdziņš pārvietojas tāpat kā šahā. Sākumā spēles laukumā ir izvietotas bumbiņas, kuras norāda, ka lauciņš, kurā tā atrodas, nav apstaigāts.
Six Queens Problem. Spēlē ir dots šaha galdiņš (8x8), uz kura ir jānovieto sešas dāmas tā, lai neviena netiktu apdraudēta, tas ir, nekādas divas nedrīkst atrasties vienā horizontālē, vertikālē vai diagonālē.
Altar. Spēlē ir dots laukums un 15 bumbiņas. Altar uzdevums ir noņemt 14 bumbiņas, tā lai pēdējā paliek iezīmētajā rūtiņā. Bumbiņa pārvietojas lecot pāri kādai citai, kura pēc leciena tiek noņemta, līdz ar to spēlētājam ar šādu lecienu palīdzību ir jānoņem 14 bumbiņas un pēdējai spēles beigās ir jāatrodaas iezīmētajā rūtiņā.
Attēlā redzama dotā spēle.
Cross. Šī spēle ir līdzīga iepriekšējai tikai bumbiņu skaits ir 9 un laukuma forma ir savādāka, bet spēles noteikumi ir tādi paši, tas ir, spēlē ir dots laukums un 9 bumbiņas, un tās uzdevums ir noņemt 8 bumbiņas, tā lai pēdējā paliek iezīmētajā rūtiņā. Bumbiņa pārvietojas, lecot pāri kādai citai, kura pēc leciena tiek noņemta, līdz ar to spēlētājam ar šādu lecienu palīdzību ir jānoņem 8 bumbiņas, un pēdējai spēles beigās ir jāatrodaas iezīmētajā rūtiņā.
3x8 Marked Man Solitare. Dotā spēle ir līdzīga iepriekšējām divām. Bumbiņas parvietojas un tiek noņemtas tāpat, tas ir, bumbiņa pārvietojas lecot pāri kādai citai, kura pēc leciena tiek noņemta. Atškirībā no iepriekšējām spēlēm laukums ir taisnstūris 3x8, bet bumbiņas ir viena zila un 15 zaļas. Spēles uzdevums ir noņemt visas zaļās bumbiņas.
Star A. Šajā spēlē ir dots sešstūris, kurā ir saliktas 12 bumbiņas. Spēlētāja uzdevums noņemt 11 bumbiņas, bumbiņas tiek pārvietotas, lecot vien otrai pāri, pie tam bumbiņa, kurai pārleca, tiek noņemta. Atškirībā no iepriekš aplūkotajām šā veida spēlēm, Star A var pārvietoties arī pa diagonāli.
Fox and Geese. Spēlē divi pretinieki - lapsa (sarkanā bumbiņa) un zosis (dzeltenās bumbiņas), lapsa cenšas iznīcināt tik daudz zosis, ka lapsu vairs nevar iesprostot, bet zosis ceņšas iesprostot lapsu, tas ir, panākt tādu situāciju, kad lapsai vairs nav, kur iet. Zosis pārvietojas pa vienu lauciņu jebkurā virzienā, savukārt, lapsa var pārvietoties tāpat, kā arī pārlekt pāri vienai zosij, tādā veidā to iznīcinot.
Mu Torere. Spēle sastāv no spēļu laukuma, kas līdzinās auseklītim un četrām baltām un četrām melnām bumbiņām. Vienas krāsas bumbiņas ir savējās, otras krāsas - pretinieka. Mu Torere gājienus izdara sekojoši:
bumbiņu var pārvietot no auseklīša virsotnes uz centru tikai, ja vienā no blakusvirsotnēm ir pretinieka bumbiņa un centrs ir tukšs.
bumbiņu var pārvietot uz virsotni tikai tad, ja tā ir blakusvirsotne.
Šīs spēles uzdevums ir panākt, ka pretinieks vairs nevar izdarīt gājienu.
Sliding Game 1 - ir doti 7 lauciņi un 4 monētas, spēlētāji pēc kārtas bīda monētas uz kreiso galu (var bīdīt jebkuru monētu par jebkuru lauciņu skaitu, tikai, monēta nedrīkst pārlekt kādai monētai pāri). Spēlē uzvaru iegūst tas spēlētājs, kuram ir pēdējais gājiens.
Turning Coins ir jāapgriež visas monētas otrādi, apgriezt var gan vienu pašu monētu (monētu, kurai uzklikšķina virsū), gan apgriezt monētu, gan tās kreiso kaimiņu uz otru pusi. Spēlētāja uzdevums ir panākt tādu situāciju, ka spēlētājam ir jāizdara pēdējais gājiens.
Dodgem 3x3. Spēlētājiem katram ir pa divām mašīnām, kuras atrodas laukuma malās tā, ka abu pretinieku mašīnas veido stūri. Spēlētāju uzdevums ir ātrāk kā pretiniekam izbraukt no laukuma, mašīnas var kustēties uz sāniem un uz priekšu.
Alquerque. Spēle ir līdzīga damretei un spēlētāju uzdevums ir tāds pats kā damretei iznīcināt visus pretinieka kauliņus. Atšķirībā no damretes šajā spēlē spēle notiek uz savādāka laukuma un kauliņi var tikt pārvietoti tikai pa līnijām. Sākotnēji ir viens brīvs lauciņš un katram spēlētājam ir pa 12 kauliņiem. Tāpat kā damretē, ja var nosist pretinieka kauliņu, tas ir ogligāti jādara, kā arī var iet jebkurā virzienā.
Attēlā redzama spēle darbībā.
Bolbs. Tā ir spēlē, kurā katrs no pretiniekiem vēlas iegūt pēc iespējas vairāk kauliņus. Šajā spēlē var izdarīt sekojošus gājienus:
novietot jaunu kauliņu kaimiņa lauciņā jau esošam savam kauliņam (par kaimiņa lauciņu tiek uzskatīts lauciņš, ar kuru dotajam lauciņam ir kopēja mala vai stūris);
kauliņš var aizlekt divus lauciņus tālāk.
Novietojot jaunā lauciņā kauliņu, visi kauliņi, kuri atrodas kaimiņu lauciņos, kļūst tādā pašā krāsā kā novietotais kauliņš.
Seega. Spēli spēlē divi spēlētāji, sākumā katrs izvieto savus kauliņus uz laukuma (var likt uz visiem lauciņiem izņemot vidējo), gājienā tiek novietotas divas bumbiņas. Kad bumbiņas ir izvietotas, tās pārbīda, ja pārbīdīšanas rezultātā nonāk tādā situācijā, ka starp divām spēlētāja bumbiņām ir pretinieka bumbiņa, tad tā tiek noņemta, izņēmums ir uz vidējā lauciņa stāvošā bumbiņa. Spēlētāja uzdevums - noņemt pēc iespējas vairāk pretinieka bumbiņas.
Zillions of Games spēlēs tiek rakstīts gājienu saraksts, un šo sarakstu var arī izdrukāt. Spēlēm var uzlikt skaņu, mūziku un citas opcijas. Kā arī spēlēs var atgriezties iepriekšējā pozīcijā, var mainīt spēlētāju kārtību, kā arī var lūgt datoram palīdzību. Ja spēle ir domāta vienam spēlētājam, tad iespējams arī uzzināt uzdevuma atrisinājumu. Vēl katrai spēlei ir iespējams uzzināt tās vēsturi, spēles noteikumus un stratēģiju, bez uzskaitītajām iespējām ir arī citas.