satur programmu grafiku zīmēšanai funkcijām no sekojošām kopām: ģeometrija, konusa griezumi, trigonometrija, u.c., kā arī "puzzles" - funkciju vienādojumu konstruēšanai pēc dota gatava zīmējuma.
Katrā grafiku zīmēšanas kopā ir vairākas specializācijas - kāda tipa grafiku vēlas zīmēt. Turklāt dažās no izvēlētajām specializācijām var tālāk izvēlēties vienu no vairākiem modeļiem - funkciju vienādojumu klasi.
Piemēram, kopā "Ģeometrija" ir četras specializācijas, kuras nosauktas Point1, Point2, Line1 un Line2.
* POINT1 - izvēloties attiecīgu modeli, uz x ass atliek punktu x=A, x=A+B vai x=(A+B)×C. Sākumā A, B, C vērtības tiek izvēlētas automātiski, bet lietotājs var tās pēc tam mainīt. Iegūto x vērtību skaitliski var aplūkot, nospiežot REPORT pogu;
* POINT2 - xy plaknē atliek punktu pēc dotām x un y vērtībām. REPORT poga sniedz ziņojumu arī par vektora no koordinātu sākumpunkta līdz dotajam punktam garumu un leņķi;
* LINE1 - atkarībā no modeļa xy plaknē velk taisni, kuras vienādojums ir vai nu y=x, y=Mx, vai arī y=Mx+B. REPORT ziņo par taisnes slīpuma koeficientu, krustpunktu ar x un y asīm vērtībām, kā arī nogriežņa garumu, kuru iegūst pēc dotas x vērtības;
* LINE2 - atkarībā no izvēlētā modeļa velk plaknē taisni formā x+y=0, Ax+By=0 vai Ax+By+C=0.
Kopā "Konusa griezumi" ir sekojošas specializācijas: kvadrātvienādojumi līdz ar sakņu atrašanu (Ax2+Bx+C=0), riņķa līnijas (sarežģītākais modelis ir (x-H)2+(y-K)2=R2), elipses, parabolas (grafiks un REPORT sniedz informāciju arī par direktrisi, fokusu un virsotni), hiperbolas. Praktiski visiem modeļiem REPORT sniedz papildusinformāciju.
Kopā "Trigonometrija" iespējams apskatīt un uzzīmēt sinusa, kosinusa, tangensa, kosekansa, sekansa un kotangensa grafikus.
Papildus var vēl uzzīmēt grafikus vienādojumiem, kuri uzrakstāmi formā x×cos(T)+y×sin(T)-P=0, , kā arī līdzīgās un no tām iegūtās - mazāk sarežģītās formās.
Iespējams arī vienu uzzīmētu grafiku saglabāt un vēlāk pievienot klāt kādam citam grafikam (šo grafiku apvienojumu atkal ir iespējams saglabāt un pievienot kādam trešajam grafikam utt.).
Bez tā visa ir iespēja apskatīt t.s. "skices" - simetriskas bildītes, kas iegūtas, izmantojot ģeometriskas, trigonometriskas, koniskas u.c. figūras.
Bez grafiku zīmēšanas pēc konkrēta vienādojuma programma ļauj lietotājam veikt arī pretējo, t.i., dotam grafikam, zinot tā vispārīgo vienādojumu, izdomāt, izrēķināt, uzminēt utml. koeficientus konkrētā grafika vienādojumam. Šī procedūra tiek saukta "puzzles".
Programma satur vienu gatavu puzzli ar vienu riņķa līniju un vienu taisni. Lietotājs var arī pats sastādīt jaunas puzzles.
Programmai ir arī neliels helps; paredzēta iespēja izdrukāt.
Programma ir interesanta ar to, ka tā noformējuma un lietošanas ziņā atšķiras no citām līdzīgām programmām. Te galvenā darbība ir izvēļu veikšana un koeficientu ievadīšana nevis pašu funkciju, kam zīmējams grafiks, rakstīšana - kā tas galvenokārt ir citās tamlīdzīgās programmās.
Programmas apgūšanai paredzēta procedūra Tutorial. Taču tās izmēģināšanas laikā katru reizi tiku "izmesta" no programmas.