satur programmu - loģisku spēli, kurā ir dažādi senas āfrikāņu spēles paveidi. Spēlētāja uzdevums ir savākt pēciespējas vairāk akmentiņu. Akmentiņu likšana un ņemšna ir atkarīga no konkrētās spēles paveida.
Dotajā programmā ir iekļauti sekojoši šīs spēles paveidi:
2-4 - ir doti astoņi caurumi ar četrām bumbiņām katrā, spēlētāji drīkst izdarīt gājienu, ja spēlētāja pusē ir vismaz viens caurums ar nemazāk kā diviem akmentiņiem. Gājiens tiek izdarīts sekojoši - spēlētājs izvēlas caurumu, kur ir vismaz 2 akmentiņi, un ieliek katrā nākamajā bedrītē pa vienam (likšana notiek pretēji pulkstrņa radītāja virzienam), pie tam sākotnējā bedrītē atstājot vienu akmentiņu. Ja bedrīte, kurā ir ielikts pēdējais akmens, nav tukša, vai ajā neatrodas ne viens, ne divi, ne četri akmentiņi, tad veic atkārtotu akmeņu izņemšanu. Ja bedrītē ir divi vai četri akmentiņi, tad šos akmeņus iegūst spēlētājs, kā arī iepriekšējo bedrīšu akmaņus, ja tajās ir divi vai četri akmentiņi.
Adji-Boto - šoriez katrā berītē ir pa astoņiem akmeņiem. Spēltējs drīkst veikt gājienu, ja viņa pusē ir vismaz viena bedrīte, kurā ir vismaz divi akmeņi. Gājiens ir sekojošs - no izvēlētās bedrītes izņem akmentiņus, atstājot vienu tajā, un liek katrā nākošajā bedrītē pa vienam akmentiņam pretēji pulksteņa rādīšanas virzienam, pie tam izlaižot bedrīti, kura tika izvēlēta. Ja pēdējā bedrītē paliek viens, trīs vai pieci akmentiņi, tad tos iegūst spēlētājs.
Adjito - katrā bedrītē ir pa 4 akmeņiem. Gājienu var izdarīt, ja ir bedrīte, kura nav tukša. Gājienā izvēlas noteiktu bedrīti, no kuras tiek izņemti akmeņi un salikti pa vienam nākošajās bedrītēs pretēji pulksteņa radīšanas virzienam. Akmentiņus var iegūt, ja gājienu beidz savā pusē un tam pretējās (tas ir pretinieka) bedrītes akmentiņus iegūst spēlētājs, ar noteikumu, ka pretiniekam vēl ir kāds akmentiņš.
Awale - šī spēle ir ļoti līdzīga iepriekšējai atšķirība ir tikai tāda, ka akmeņu iegūšanā, tas ir, šoreiz spēlētājs iegūst akmeņus, ja pēdējais akmens tiek ielikts pretinieka bedrītē, kurā tagad akmeņu skaits ir 2 vai 3, kā arī iepriekšējo bedrīšu akmeņus ar šādu pašu noteikumu.
Dakar - katrā bedrītē ir pa četriem akmeņiem, tā pat kā iepriekš'tiek izdarīti gājieni, tikai akmentiņus iegūst, ja pēdējais akmenis nokļūst pretinieka pusē un akmeņus skaits ir pāra skaitlis.
Darra - katrā bedrītē ir pa 4 akmentiņiem, gājieni tiek izdarīti tāpat kā iepriekš. Akmeņus var iegūt, ja pretinieka zonā pēdējā ieliktā bedrītē ir 4 akmentiņi, kā arī iegūst to bedrīšu saturu, kurās sava gājiena laikā savā teritorijā ir četri akmeņi.
French Wari - katrā bedrītē ir pa četriem akmeņiem. Gājiens tiek veikts sekojoši - tiek izvēlēta bedrīte savā teritorijā, kura nav tukša, no šīs bedrītes tiek izņemti akmentiņi, kuri pēc tam tiek pa vienam salikti nākošajās bedrītēs pretēji punlkstedņa rādīšanas virzienam, pie tam, ja pēdējā ieliktajā bedrītē nav palicis viens akmeniņš, gājiens turpinās. Iegūti tiek tie akmentiņi, kuri atrodas pretējā pusē gājiena padējai bedrītei.
Halusa - katrā bedrītē ir pa sešiem akmeņiem. Gājieni tiek izdarīti tāpat kā Awale, bet akmentiņus iegūst, ja pēdējais bedrītē ir pāra skaits akmeņu, tāpat var iegūt akmeņus, ja iepriekšējā bedrītē ir pāra skaits akmeņu, pie tam bedrītēm ir jāatrodas spēlētāja teritorijā.
Jodu - šis spēles variants ir ļoti lūdzīgs French Wari, stšķirība ir vienīgu tā, ka iegūt akmeņus var, ja viens akmens ir savā teritorijā, bet šajā variantā spēlētājs iegūst arī šo vienu.
Kale - šis variants ir ļoti līdzīgs Awale tikai akmeņu skaitam ir jā būt 2 vai 4.
Nyakun - gājieni tiek izdarīti tāpat kā iepriekšējā variantā, tikai šoreiz var veikt gājienu arī no pretinieka bedrītes. Iegūt akmeņus var, ja pēdējais akmens tiek ielikts tukšā bedrītē, kā arī iepriekšējo bedrīšu akmeņus, ja tur atrodas viens akmens.
Ot-Tjin - šajā spēlē ir katrā bedrītē ir 3 akmeņi. Šajā spēlē gājienus veic tā pat kā Franch Wari, bet gājienu var beigt arī, ja bedrītē ir 3 akmeņi, kurus spēlētājs iegūst.
Oware - katrā bedrītē ir pa 4 akmeņiem, gājiens tiek izdarīts tāpat kā iepriekšējai gādījumā, šoraiz tikai gājiens beidzas pie četri, un ja spēlētāja teritorijā parādās bedrīte, kurā ir četri akmeņi, šos akmeņus iegūst spēlētājs.
Songo Duala - ir līdzīga kā variants Awale atšķirība ir tāda, ka katrā bedrītē ir pa astoņiema akmentiņiem un iegūst akmentiņus, ja bedrītē ir arī četri akmentiņi un nav nozīmes, vai bedrīte ir spēlētāja vai pretinieka pusē.
Vai Lung Thlan - katrā bedrītē ir pa pieciem akmentiņiem, pārējie noteikumi ir tādi paši kā Nyakun tikai gājienu nedrīkst izdarīt no pretinieka puses.
Wouri - katrā bedrītē ir pa četriem akmentiņiem, gājiens tik izdarīts atkārtoti, kamēr neieliek pādējo akmentiņu tukšā bedrītē vai bedrītē ir četri akmentiņi (kurus iegūst spēlētājs). Kā arī spēlētājs iegūst akmetiņus, ja viņa gājiena laikā pretinieka bedrītē akmeņu skaits kļūst četri.