satur daudzas programmas - dažādas ar matemātisko loģiku un orientēšanos (virzienu noteikšanā) saistītas spēles un uzdevumus.
Programmas darbības sākumā lietotājam jāatbild, vai viņa datoram ir krāsainais vai melnbaltais monitors. Tālāk seko neatkarīgu programmu - spēļu piedāvājums.
Spēļu nosaukumi sekojoši: Factor game, Factor game for 2, Flower, Secret Sentence, Hurkle1, Hurkle2, Get Point, Get Point - Random, Rainbow Logic, BlackBox, Mastermind, Not One.
Tālāk sekos vairāku no tām apraksti, katras spēles nosaukumam iekavās norādot manu subjektīvo vērtējumu zvaigznītēs.
Spēlē "Factor game" (* * * *) lietotājam jāprot noteikt skaitļa dalītājus, kā arī prast loģiski, atbilstoši esošajai situācijai rīkoties. Spēle samērā interesanta.
Spēlē "Secret Sentence" (* *) jeb "slepenā izteiksme" ir jāatšifrē izteiksme formā A#B=C, kur A un B ir skaitļi robežās no 0 līdz 9, bet # ir vai nu "+" vai " - " zīme. Uzdodot jautājumus, lietotājam jānoskaidro A, B, C un #.
"Hurkle" (* * * *) ir spēle, kurā jāatrod 10x10 lielā laukumā punkts (precīzāk - punkta kolonna un rindiņa), orientējoties "pēc kompasa", t.i., lietotājs nosauc rindiņas un kolonnas numuru, tad programma paziņo meklējamā objekta virzienu kompasa "terminoloģijā", t.i., N, W, S, E, NW, SW, SE vai NE, no kā vadoties lietotājs atkal nosauc jaunus rindiņas un kolonnas numurus utt. līdz punkts atrasts. Spēle varētu palīdzēt labāk saprast, ko nozīmē kompass un orientēšanās pēc kompasa.
Spēle "Get Point" (* * * *) ir ļoti līdzīga spēlei "Hurkle", tikai tā organizēta, aplūkojot meklējamo objektu no citas puses, t.i., pēc objekta vietas minējuma tiek nevis paziņots objekta meklēšanas virziens (kā spēlē "Hurkle"), bet gan lietotājs tiek informēts, kur atrodas viņa minētā vieta attiecībā pret objektu.
Spēlē "Rainbow" (* * *) jāatmin kvadrāta 3x3 rūtiņās ierakstīto burtu A, B un C izvietojums. Zināms, ka visi burti A (resp., burti B vai C) ir savā starpā saistīti. Lietotājs var uzdodot vairākus jautājumus par esošajiem burtiem izvēlētā kolonnā vai rindiņā. Viņš var arī ierakstīt izvēlēto burtu izvēlētā rūtiņā. Lietotājs var arī pārbaudīt savas versijas pareizību.
Spēle "Mastermind" (* * *) ir ciparu minēšanas spēle. Vispirms lietotājs izvēlas, vai visiem minamajiem cipariem būt dažādiem, cik ciparu minēt (no 2 līdz 5), kā arī, kādam būt lielākajam no cipariem (no 2 līdz 9). Tad programma "iedomājas" secīgu ciparu virknīti, kas atbilstu lietotāja izvēlētajiem nosacījumiem.
Un tad sākas pati minēšana. Lietotājs min, t.i., uzraksta ciparu virknīti. Programma paziņo, cik no lietotāja minētajiem cipariem ir pareizi un pie tam pareizajā vietā virknītē, kā arī cik no lietotāja minētajiem cipariem ir pareizi, taču nepareizajā vietā virknītē. Tad atkal lietotājs min utt. līdz visi lietotāja minētie cipari ir pareizi un arī pareizajā vietā virknītē.
Spēle "Not One" (* * *) ir gan loģikas, gan laimes spēle. Spēlē lietotājs pret "datoru". Spēlē ir 10 kārtas. Katram spēlētājam sākumā tiek dots minimālais punktu skaits. Spēlētājs var vairākkārt palielināt šo punktu skaitu, taču ir kaut kāda (spēlētājam nezināma!) robeža, kuru punktu skaitam pārsniedzot, spēlētāja punktu skaits tiek anulēts. Kad spēlētājs beidzis savu punktu skaitu attiecīgajā kārtā palielināt (vai ja viņam punktu skaits anulēts), tad analogi rīkojas otrs spēlētājs. Spēles rezultāts ir punktu summa par visām kārtām kopā. Uzvar tas, kas ieguvis lielāku punktu summu.
/Parasti lietotājam pirms jebkuras no spēlēm būtu jāspēj izlasīt tās instrukciju angļu valodā. Pašas spēles laikā valodas zināšanas nav īpaši nepieciešamas.
Negatīvi ir tas, ka ne visās programmās tiek dots lietotāja darba novērtējums. Ja lietotājam apnicis darboties, viņš var beigt, taču ne vienmēr programma pateiks, vai iegūts bijis pareizs vai nepareizs rezultāts.
Ir arī tādas programmas, kurās absolūti nav nekāda "cilvēciska" dialoga ar lietotāju. Citās programmās dialogs ar lietotāju ir tikai tīri informatīvs. Tas nerada vēlmi šādas programmas pārāk bieži lietot.:(
Taču atsevišķas programmas, darbības, ko var veikt, ir pietiekoši interesantas un varētu būt patīkams laika kavēklis apvienojumā ar smadzeņu vingrināšanu.:)